(PantherMedia/Scanpix)
Jaga:     
Tervis Pluss

9 head nippi kaalulangetuse kiirendamiseks

1.       Valgurikas hommikusöök

Kõrge valgusisaldusega hommikusöök aitab ennetada isude teket ning vähendada seeläbi liigset kaloritarbimist kogu päeva jooksul.

2.       Väldi suhkrut sisaldavaid jooke ja mahlajooke

Lisatud suhkruga joogid on kõige enam süüdi selles, et oled juurde võtnud ning neist loobumine aitab sul kaalu kaotada.

3.       Joo vett pool tundi enne sööki

Uuring on näidanud, et veejoomine pool tundi enne söömist aitab kaalu kaotada kolme kuu jooksul 44% enam kui muidu.

4.       Söö kaalulangetuseks sobivaid toite.

Teatud toiduained aitavad sul kaalu langetada. Nende hulka kuuluvad näiteks munad, lõhe, rohelised salatid, köögiviljad, lahja veiseliha, kanafilee, keedetud kartulid, oad, kodujuust, avokaado, pähklid, puuviljad, kookosrasv, seemned, maitsestamata jogurt jne.

5.       Söö vees lahustuvaid kiudaineid

Uuringud näitavad, et vees lahustuvad kiudained vähendavad rasva, eriti kõhupiirkonnast. Veel lahustuvate kiudainete hulka kuuluvad muu hulgas kaer, rukis, õunte ja banaanide viljaliha, sibulad, brokkoli, erinevad pähklid jms.

6.       Joo kohvi ja teed

Tee ja kohvi sees leiduv kofeiin aitab ergutada ainevahetust. Kofeiiniga ei tasu aga liialdada.

7.       Hoidu valmistoitudest

Valmista toit algusest lõpuni ise. Saad tervislikuma ja täitvama roa ning liigse kaloritarbimise risk on väiksem.

8.     Kaalu ennast iga päev.

Uuringud näitavad, et inimesed, kes kaaluvad end igapäevaselt, kaotavad kaalu edukamalt ning suudavad taotletud kaalu ka säilitada pikaajaliselt.

9.     Maga korralikult

Vähene uni on üks tugevamaid riskifaktoreid kaalu tõusul.

Allikas: Healthline.com

0 kommentaari

Loe ka neid lugusid