()
Jaga:     
Elud, inimesed

Mart Kadastik: „Eelkõige naise käitumisest sõltub, kui kaugele julgeb mees minna.“ (67)

Olen nõus kriitikaga, mis Taavi Rõivasele kui tipp-poliitikule on osaks saanud. Riigimees peab oma pea ka troopikakuumuses külmana hoidma ega tohi anda järele oma instinktidele. Aga ekspeaministri nahutamise palavikus tuli mulle siiski pähe ka üks teistpidine mõte, rohkem üldises plaanis.

Tundub, et osa naisi alahindab omaenda võimalusi ja võimeid seesuguseid orgiamõõtu prallesid ohjata. Olen päri nende psühholoogidega, kes ütlevad, et märkamise, lähenemise ja tutvumise ehk flirtimise faasis kontrollivad mehe ja naise suhet enamasti naised. Eelkõige naise käitumisest ja signaalidest sõltub, kui kaugele julgeb või saab mees minna. Muidugi, kui mees on purupurjus ja vägivaldne, siis on juba hilja signaalitada. Loomulikult ei ole naine siis enam tugevam pool. Aga ma ei usu, et agressiivsus lööb mehest välja nagu välk selgest taevast. Ehk teisisõnu: inetuks kiskuvatele olengutele tuleks piir panna tunduvalt varem. Ning relvi, millega pidu õigel ajal ära lõpetada, on naistel piisavalt. Mis muidugi ei vabasta mehi, kes ülbelt piire ületavad, vastutusest.

30 kommentaari

T
tegelikult on Taavi ohver. Vaene Taavi.  /   14:51, 13. okt 2017
niimoodi ahvatluste võrku langeda... see on ju teada, et mees on nõrk ja naised on tugevam pool
S
seda võiks   /   21:47, 13. okt 2017
ju mõnel puhul ka uskuda, aga nii maskuliinses ja intellektuaalses mõttes eba-atraktiivne tüüp peale ossipiigade küll kedagi köita ei suuda...
  /   14:53, 13. okt 2017
Miks see naine ei tõrjunud mehele vastu molu virutades või põlvega munanditesse lüües? Kui ikka asi ühele poolele vastik on, tehakse kõik selleks, et asi edasi ei läheks, kasvõi kõva kisa tehes. Suur karjumine oleks juba asja paika pannud - milline mees sellises seltskonnas oleks tahtnud halba tähelepanu?
  /   15:22, 13. okt 2017
Nii on. Naine on see, kes annab põhjuse käperdamiseks ja on väga vähe mehi, kes sel puhul passiivseks jäävad, eriti veel, kui on napsu võtnud.
  /   17:25, 13. okt 2017
See ei pea olema naisepoolne põhjuse andmine. Mehele piisab sellestki kui naine talle meeldib, aga ta tunneb, et võib naist suudelda ja mudida selleks luba küsimata. Elus selliseid olukordi olnud küll.
U
unusta  /   13:53, 14. okt 2017
ära. Ei mudi ega näpi keegi, kui ise ei taha. Kui kõhklema jääd, siis küsi endalt, miks? Ei kujuta ettegi, et keegi lihtsalt tuleks ja ajaks ligi, pealegi veel purjus tüüp.
  /   20:27, 15. okt 2017
sa ei tunne korbitüüpe.
J
ja kui naine tahab, siis Taavi muudkui mudib!  /   08:34, 17. okt 2017
Tühja sest perest ja kahe kuu eest antud lubadustest! Vaene mees, millal ta tööd jôuab teha? Kõik küla tahtjad naised vaja ära mudida, teist valikut pole ja "ei" ei julge öelda!
.
...  /   20:56, 13. okt 2017
see naine oli purjalik, tema olukorda kasutati ära. süüdistajad võiksid mõelda, kas vaimse puudega inimesi võib seksuaalselt ära kasutada kuna ilmselt nad ei oska ennast kaitsta.
N
nõus!!!  /   14:55, 13. okt 2017
Täielikult Kadastikuga- just raadios vanem proua kopmmenteeris -"mees saab ja l.... annab".
Olen sarnaseid pidusid näinud ja ainult mõned naised annavad "korvi".
Jõudu Taavile ja Luisale - ära väga põe!!!
T
Täpselt  /   15:18, 13. okt 2017
Kus see väidetavalt ahistatud 'neiu' kolm nädalat oli ja ahistajat kohe üles ei andnud? Uuris tausta ja kui leidis,et abielus,et pole ta jaoks vaba,asus raha väljapressima. Selline kullakaevaja tuleb avalikustada,et järgmised mehed ta vörku ei kukuks. Teab mida veel Taavile joogi sisse sokutas,et see nii pööraseks läks,et ta külmkappide vahele tiris.Kui seal isegi 'neiukese' möistus ära vajus. Ju ta seda hetke sooviski.Alatu ja vastik. Taavi üksi pole süüdi,kuigi ta nüüd igale poole koogutab ja andeks palub. Las see katriin ka näitab ennast.
M
Mina  /   15:40, 13. okt 2017
arvan et see nn. Katrin on vihane et Taavi valis Luisa ja nüüd maksab kätte
P
peeter L  /   15:07, 13. okt 2017
Elu jooksul olen olnud juhuvahekordades rohkem kui1500 naisega ja keegi pole mind vägistamises ega ahistamises ( mis uus moodne sõna ) süüdistanud.
T
to Peeter  /   17:09, 13. okt 2017
Jälk!
A
AM  /   09:39, 14. okt 2017
Eneserahuldamisega tegele omaette.
P
peetrikesele  /   09:54, 14. okt 2017
Ära aja jama, hea kui 1500 korda pihku oled löönud
P
petsile naine  /   10:03, 14. okt 2017
järelikult pole sul palju raha.
K
kss  /   15:15, 13. okt 2017
Harvey Weinsteini ohvrid on härra Kadastiku väitega kindlasti nõus!
K
kj  /   15:18, 13. okt 2017
Ei ole nõus. Oleneb mehest, mida ta loeb nõusolekuks. Mõni mees arvab, et juba silmside ja naeratamine annab õiguse tegutseda. Olen 49 aastane ja lapsest peale õpetatud, et ühiskond süüdistab alati naist ja tema käitumist. Olen olnud väga ettevaatlik, kuid olen ikkagi selle aja jooksul kogenud ootamatuid seksuaalseid rünnakuid. Peale seda on olnud perverte, kes on püüdnud järjekorras ligi tikkuda ( aastaid tagasi oli selline Rakveres ) või satud kokku liputajaga ( Tartu toomemäel).
  /   15:44, 13. okt 2017
kadastik on ilmselt samasugune jo bu. aga mida iganes, naine võib olla li ts pealegi kui ta tahab, mida sa ootad alamklassilt, peret ega seisust pole. igasuguseid leidub. taavil on staatus, perekond, eesti elu kõrgkiht ja teistele eeskuju. ei ole nii, et oh, li ts sattus ette ja pidingi kohe pistma. irw
K
kas  /   13:57, 14. okt 2017
Sa oled ka seksuaalse rünnaku ohvriks jäänud? Rünnakuid kogeme me sageli, aga vastuhakkamine paneb kõik paika.
O
ottkosmos  /   15:25, 13. okt 2017
Visaku esimene kivi see, kes on patust prii! Mingem suvalisse ööklubisse ja võime seal näha sõrmused sõrmes inimesi amelemas igapäevaselt. Firmade suvepäevad, jõulupeaod - ei taha sinna laskudagi. Enamikel riigikoguliikemetest olenemata parteilisest kuuluvusest või soost ja seksuaalsest eelistusest on olnud või on tulevikus kõrvalsuhe. Vaadake paljud neist on juba mitmendat korda abieluski ja tihtipeale luuakse uus suhe enne vana lõpetamist. Siinjuures on silmakirjalik see skandaal. NB! Naised ei ole ka patust vabad, tihtipelae meeldibki vallalistel naistel olla mõne eduka abielumehe tähelepanu saaja ole sa nii suur feminist, kui tahad. Paljudki naised on oam ülemuse armukesed olnud, mõnigi on hiljem suisa nn ausaks naiseks tehtud. Probleem on pigem selles, et TR on vassinud.
  /   15:46, 13. okt 2017
Kadastiku kommentaaris on puudu meie igapäevane leib- valetamine. Pole kahtlust, et Rõivas keerutab ning hoiab toimunu täpset kirjeldust oma teada, aga teise poole kohta teame me oluliselt vähem, mis teeb liialdused, fantaasia või kättemaksuhimu veelgi tõhusamaks. Isiklikele kogemustele tuginedes väidan, et ka nais-tantsu-läbu partner valetab. Mõnuga kohe. Varsti võtab ise meediaga ühendust koos kahe solgiämbriga.
  /   20:22, 13. okt 2017
Huvitav seltskond välja aetud Rõivast kaitsma, ühendavaks sõnaks on Tartu ja Anship.
N
naine 30  /   10:07, 14. okt 2017
mul pole poliitikaga miskit pistmist, ma ei huvitugi sellest ja tean vähe. Aga naisena tean, et kui ise poleks tahtnud, poleks ka midagi juhtund. Ei oldud üksinda saarel , kõndinud minema, karjunud appi või mida iganes. Aga hiljem anonüümsena esinema hakata. Mis on su nimi, naine? Kus töötad jne. Miks sa aus ei ole, kui tõtt räägid?
J
Ja kui naine tahab,   /   08:37, 17. okt 2017
Siis värske abielumees kohe pakkuma?
J
ja veel ennustan  /   15:58, 13. okt 2017
Avalikkusele tundmatu ahistatu üritab üsna pea sattuda samale üritusele Rõivasega. Jääme ootama!
T
tigekala  /   15:58, 13. okt 2017
mõnus ohvrisüüdistamine käib siin. miks peaks keegi peole minnes eeldama, et teda seal käppida võidakse vastu tahtmist? ole ja käitu nagu inimene, pea kaasinimesest lugu ja käi kus tahad, abielus või kooselus või vallaline.
K
kas  /   10:09, 14. okt 2017
oli tegu invaliidiga, kes minema kõndida ei suutnud tantsuplatsilt, või tummaga, kes häält ei suutnud teha ?
K
Kôndis ju?   /   08:38, 17. okt 2017
Milles küsimus?
N
Nii!!!  /   16:02, 13. okt 2017
Kulla inimesed, kas te ka pagulaste puhul röögite, et ise süüdi või siis teie maailmavaade muutub?
E
Elu  /   16:25, 13. okt 2017
Paljud tahavad osaleda "elu peremeeste" olengutel, kus käib möll ja alkohol voolab. Samas kui möllu käigus kombatakse piire, siis on kisa taevani.
Kas keegi on eeldanud, et järelpidudel basseiniga katusebaaris vesteldakse kirjandusest ja juuakse teed?
Sellisel peol osalemisega kaasnevate riskidega peavad arvestama nii kõrged ametiisikud kui ka ilusate silmadega naised. Alati on võimalus peole mitte minna. Pidu ei ole kohustus.
A
Andres  /   17:06, 13. okt 2017
"olengutel, kus käib möll ja alkohol voolab". Nüüd siis nimetatakse maksumaksja palga eest töö tegemist nii. Peenem oleks ikka tädi-presidendi klassikokkutulek.
N
Niiet miks see Taavi sinna siis läks? Tema ju abielumees?   /   08:41, 17. okt 2017
Naisel oli igati vaba õigus sinna minna ja lõbutseda. Tema vaba inimene. Aga see, et sa oled naine ei anna igale tahtjale õigust sind käperdama hakata!
/
/  /   16:45, 13. okt 2017
huvitav, kus õpivad lapsed koolikiusamist? Eks ikka kommentaariumides. Võid sõimat a ja kiusata. Kui emmed-issid-vanavanemad võivad teisi kiusata ja inetusi öelda, miks sii peaksid lapsel piirid olema?
  /   20:23, 13. okt 2017
Koolikiusamine on palju vanem kui kommentaariumid, vähem fantaseerimist!
M
MM  /   16:48, 13. okt 2017
Antud lool on ikka kaks asjaosalist. Naise jutu järgi oli kõik nii ebameeldiv, aga kuidas on see võimalik kui naispool nõus ei olnud. Kui midagi ei meeldinud, kõndinud minema ja keegi ei oleks saanud sind ahistada. Ei õigusta Rõivase käitumist, aga ega see naine ka nii süütuke pole.
T
ta kõndiski minema  /   21:40, 13. okt 2017
aga ahistamine (mitte kiusamine, nagu mammi tampere oma pesuvalgendus-artiklis PM-s kirjutas) oli juba toimunud!!!
K
kõndinud  /   14:00, 14. okt 2017
siis pool tundi varem minema.
N
Nojah  /   17:17, 13. okt 2017
Ennasttäis Reformivalitseja ründas noort naist seksuaalselt. Karistamatusest loomastunud Reformiparteilane arvas, et ohver nutab oma peatäied ja asi sellega. Kui ohvri lähedlased peaksidki vastu vaidlema saab Eesti justiitsmaffia neist kiiresti jagu. Kogu avalikkus ei ole aga teie palgal, Reformiparteilased.
T
Tiina  /   17:21, 13. okt 2017
Kallid mehed, kui peo eesmärk on endale seksuaalpartnerit leida(üheks õhtuks või mõneks,, vahet pole), pange see peo kutsele kirja! Kommentaaridest lugedes üllatab, et naised ei tohi
T
Tiina  /   17:29, 13. okt 2017
... peole minna, sest see oleks juba nõusolek seksuaalseks ahistamiseks. Ma ei püüagi analüüsida päevakangelase juhtumit. Igaüks võtku vastutus oma tegude eest. Misiganes see dünaamika oli.
N
Naine  /   18:30, 13. okt 2017
Aga milleks siis naised ilma isikliku saatjata lähevad ööseks lamamisnurkadega basseinidega baaridesse võõraste meestega kaasa? Selissesse kohta minnaksegi ainult ühel eesmärgil ja pipardada pole hiljem vaja kui just polnud poliitilist tellimust avaliku elu persooni mudaga määrida. Ööbaaris käivadki üksinda vaid l---d.
  /   21:37, 13. okt 2017
Ei minda kusjuures ja kui minnaksegi, ei pea sa kellegagi seksima kui ei taha. Raha eest tellitud palgaline prostituut võib-olla peab. Mina käin ka pidudel vahest tantsimas ja lõbutsemas. Näha on, et enamus on sinna loodetava k,epi pärast kohale tulnud. On tantsitud, on väikseid flirte olnud, mõni musigi teinekord, aga sellist perverti ei olegi veel kohanud neil pidudel, kes arvavad, et neil mingeid konkreetseid õigusi oleks. Kunagi pole tekkinud probleeme peolt üksi lahkumisega. See rõivas peab olema järelikult ikka tõesti eriline per vert. Need samuti, kes siin takka kiidavad ja õigutavad. Haiged inimesed olete.
T
Tegelikult  /   19:14, 13. okt 2017
Ainult ahistaja mõistab teise ahistaja hingeelu. Väga hea pildi saab inimestest kes ahistajat kaitsevad!
P
Palju maksti?  /   22:23, 13. okt 2017
Kui oleks toimunud ahistamine, oleks naisterahvas avaldusega juba ammu politseis. Nüüd tuli "ahistamine" meelde alles kolme nädala pärast.
T
Tegelikult  /   14:36, 14. okt 2017
Sina tead? Kahtlen.
S
sain aru,  /   19:15, 13. okt 2017
et Taavi eriti kahetsenud, vaid lubas tulevikus lihtsalt seltskonda paremini valida kus käperdada
  /   21:38, 13. okt 2017
jah, hea kui lubaski. irv
N
Nojah  /   22:04, 13. okt 2017
Mis need vägistamise põhjused olidki: liiga lühike seelik, väljakutsuv käitumine, ei andnud selgelt mõista, et ei ole suhtest huvitatud jne.
Mina saan Kadastikust aru nii, et enne, kui noorik Taaviga tantsima läks või kõrvuti istus, oleks pidanud lõugama kõva häälega üle baari, et kõik kuuleksid " mina küll sinuga keppima ei hakka"! Nii või?
L
loogika on tore, kui peab paika  /   23:45, 13. okt 2017
Kadastik ei arvesta madala vaimse tasemega meestega, need selliseid reegleid ei järgi.
Ä
Äge  /   23:58, 13. okt 2017
Ma ka seda meelt. Naised on isegi püksiaugu lahti teinud.
  /   09:25, 14. okt 2017
no ,mis siin naerda on.
T
Tuleb ka see naine avalikustada  /   10:45, 14. okt 2017
Kes tellis,palju maksti. Üks öige naine ei oleks lasknud end algusest peale käperdada vaid oleks eemale hoidunud. Ja kui miskit oli,oleks pidanud kohe avalduse tegema,mitte ootama 3nädalat.
H
hm  /   16:14, 14. okt 2017
Mis krdi "õige" naine? Need õigedki libastuvad vahetevahel ja teatud olukorras. Pole olemas neid õigeid naisi, ja kui on siis sa ei taha sellistega rääkida.
N
natuke küsitav  /   14:19, 14. okt 2017
Kuidas on vägistamisohvritega?Kuna mehed "julgesid nii kaugele minna", siis järelikult oli see seotud naise käitumisega?Ja lapsed, keda on vägistatud pervertide poolt?Andsid ka oma "käitumisega" piisavalt alust?
T
Tegelikult  /   14:39, 14. okt 2017
Pervertidel ja ahistajatel on oma ringkaitse! Tegu on ikkagi kõrgetel positsioonidel olevate inimestega.
K
Kas positsioon...  /   09:22, 15. okt 2017
.... välistab perverssuse?
  /   10:06, 16. okt 2017
olen lugenud küll lasteahistajate väiteid, et laps olevat nõus olnud.
O
Ohjah  /   18:05, 14. okt 2017
Loll jutt suhu tagasi, muud ei oskagi kosta.
Seni pidasin hr Kadastikku ikka suht targeks meheks. :(
T
Tõesti?  /   08:32, 18. okt 2017
Miks?
E
eesti naine  /   22:44, 14. okt 2017
Mees ei ole loom kes oma instinkte ei valitse ega kontrolli. Asi on ühiskonna kombelõtvuses kus ei taunita taolist käitumist ei mehe poolt...ega ka naiste poolt paraku. Käitutakse enesekeskselt, hoolimatult, labaselt...nagu kohe oleks maailmalõpp tulemas, et võtame vabalt piduriteta, mis võtta annab. Ja ega sellised välisvisiidid, koolitused, komandeeringud ju tavaliselt lõpevadki ööklubides...kas siin oli midagi uut? Mis edasi toimub on ju ka teada, seega noored abielunaised, mõelge enne kui te mehel vabalt minna lasete ja enda arvelt usaldust üles näitate!
N
Noor abelunaine peaks siis kaasa minema   /   08:35, 18. okt 2017
Või mehel tööreisid àra keelama? Normaalne mees tuleb endale võtta lihtsalt!
N
Neke  /   09:14, 15. okt 2017
Kadastik, kas sa tõesti arvad, et kõik mehed on sinu moodi intelligented? Kas sa tõesti arvad, et alkohol mõjub ühtviisi uimastavalt kõigile? Kas sa tõesti arvad, et paljud ei lähe alkoholi tarbides agressiivseks ning ignoreerivad teise poole arvamust? Kui sa nii arvad, ja seda su kirjatükk väidab, siis ei arva mina enam Kadastikust midagi.
E
E.  /   10:40, 15. okt 2017
Naisel , sellel Katrinil on sama palju süüd kui T. Rõivasel. Kui sulle ei meeldi kellegi tegu, lahku ja näita, et sinus on intelligentsi. Sellel naisel aga see puudub. Räägitakse asjad kohe selgeks
mitte ei joosta meedia rüppe, et oma tegu kaitsta, sest kodus mees lööb muidu maha.Nüüd tagantjärele on need fabritseeritud süüdistused.
  /   13:43, 15. okt 2017
Aga võib-olla ta lahkuski? Kui lahkus, siis just sellel põhjusel. Tegu oli tehtud. Kas 60 sekundit ahistamist on midagi teistsugust, kui 6 minutit ahistamist?
A
Aet  /   15:39, 15. okt 2017
Alati on kaks osapoolt!Mina tahaks nüüd kuulda teise osapoole huultelt:"olen lits,aga täiesti süütu...Jumal küll,mis inimesed meie ümber!?Kannatajateks pere ning lapsed!Mind ei huvitagi mis toimus,lihtsalt kas inimestena peaksime nii käituma?Avalikult lööme kividega surnuks!?

Loe ka neid lugusid