(PantherMedia / Scanpix)
Jaga:     
Tervis

Kui tihti tohib süüa magusat, kui püüad langetada kaalu?

Kui sihiks on kaalulangus, siis esimese asjana peaksid tegema korrektuurid oma toitumises: täisteratooted, köögiviljad, puuviljad taldrikule, suhkur ning valge jahu menüüst välja.

Ehkki tervislik toitumine on õige idee, võib olla esialgu keeruline välja mõelda, kui palju ja kui tihti tohiks üldse magusat süüa.

Hea uudis on, et magusast täielikult loobuma ei pea - on ebarealistlik seda kelleltki nõuda. Mõistlik oleks piirduda nädalas kahe magustoiduga, piiratud hulgal. Oluline kaalulangetuse juures on tekitada uued tervislikud harjumused, mitte proovida hakkama saada enese täieliku piiramisega. 

Samuti oleks mõistlik vahetada väga rammusad magustoidud tervislikemate vastu. Väga head on näiteks erinevad puuviljad, tume šokolaad, maitsestamata Kreeka jogurt, millesse panna värskeid marju, kookosehelbeid ja/või datlitükke.

Kui oled aga eriti suur magusasõber, siis mõtle, millisel hetkel kipud magusaga kõige enam liialdama. Näiteks, kui seostad lõunasööki ilmtingimata magustoiduga, siis asenda see tervislikuma magusaga või treeni aju ümber seostama lõunasööki hoopis näiteks taimeteega. Hea nipp on ka pärast sööki hambad puhtaks pesta. Sest aju teab, et pärast hammaste pesemist enam süüa ei saa ning loobub sind kiusamast.

Nendest kahest korrast nädalas, mil endale magustoitu lubad, võta aga maksimum. Võta aega igaks ampsuks ning söö võimalikult aeglaselt, nautides iga suutäit.

Allikas: Womanshealthmag.com

0 kommentaari

Loe ka neid lugusid