(PantherMedia / Scanpix)
Jaga:     
Tervis

Kirge ja seksuaalset võimekust kasvatab just see regulaarne tegevus (1)

Paar päeva või nädalat treeningsaalis ning tunned end enesekindlamalt, seksikamalt ja sinu seksiisu suureneb. Kas tegemist on psühholoogilise efektiga? Ei. Mitmed uuringud näitavad, et treenimine parandab meie seksuaalelu nii psühholoogilises kui füsioloogilises plaanis.

-       Meestel, kes treenivad üks tund päevas, viis päeva nädalas, on märkimisväärselt parem seksuaalelu: sagedus, suutlikkus ja rahulduse protsent on tõusnud.Nad on õnnelikumad ja rahul oma seksuaaleluga. Mida regulaarsem on meestel trennigraafik, seda suurem on ka iha.

-       Ka naiste puhul kasvatab trenn seksuaalset iha. Naised, kes treenivad regulaarselt, erutuvad kiiremini ja saavad kiiremini ning tugevama orgasmi. Iha kasvab ka kõigest 20-minuti pikkuse treeningu korral.

Parem seksuaalvõimekus

Seks on tegevus, mis nõuab tugevust ja vastupidamist. Kui sa treenid, sinu tugevus ja vastupidavus kasvavad, pakkudes sulle avaramaid võimalusi erinevate sekspositsioonide kasutusele võtuks, mis nõuavad paremat füüsilist vormi. Psühholoogiliselt sinu seksuaalvõimekus kasvab sest:

-       kasvab seksuaalne vastupidavus

-       parem lihastugevus

-       suurem painduvus

-       parem verevarustus suguelundite piirkonnas

Lisaks psühholoogilistele komponentidele näitavad uuringute tulemused treeningu tulemusena ka paremat seksuaalset suutlikkust Üleüldine kasvanud erutuse põhjustab parem verevarustus sinu suguelundite piirkonnas, see kehtib nii meeste kui naiste puhul.

Parem minapilt viib suurema seksuaalse ihani

Olulise osa seksist moodustab inimese minapilt. Uuringud näitavad, et inimesed, kes teevad trenni, on oma kehaga rohkem rahul kui need, kes ei treeni. Oma kehaga sõber-olemine on ka parema ja rahuldustpakkuvama seksi eelduseks.

Uuringud näitavad ka, et mehed ja naised, kes on paremas füüsilises vormis, hindavad oma seksuaalset ihaldatavust ka kõrgemalt. Mida rohkem nädalas trenni tehti, seda kõrgemaks hinnati ka seksuaalset ihaldatavust. Mida rohkem trenni tehakse ning end oma kehas hästi tuntakse, seda suurem on ka iha.

Hea seksi kokteil: testosteroon, endorfiinid ja adrenaliin

Trenniga kasvavat seksuaalset iha on seostatud ka kõrgema testosteroonitasemega nii naiste kui meeste puhul. Testosteroonitase tõuseb meestel pärast kuut nädalat ning naistel pärast 8 nädalat treeninguid. Kõrgema testosteroonitasemega kogevad mehed:

-       sagedamaid erektsioone

-       kasvavat seksuaalset iha

-       paremat luutihedust

-       suuremat lihasmassi ja –tugevust

-       kõrgemat energiataset

Testosteroon vähendab ühtlasi depressiooni ja kroonilist uimasuset, mis aitab samuti kaasa paremale seksuaalelule. Lisaks kõrgemale testosteroonitasemele,vallandavad pikad mõõduka pulsitasemega treeningud endorfiini ja adrenaliini, mis tekitavad naudingutunnet ja heaolu. Endorfiinide vallandumine võib viia naiste puhul samuti seksuaalse erutuse kasvuni, koguni orgasmini. Endorfiinid vähendavad ka stressi, mis on samuti oluline tegur seksuaalse erutuse tekkeks.

Hoiatus: liiga intensiivne treening võib anda vastupidise efekti, hoopis vähendada seksuaalset iha tekitavaid hormoone ning vallandada stressihormooni.

Allikas: Fitness.com

1 kommentaar

K
Kui pole  /   16:43, 24. juuni 2017
isu siis ei tea tahta ka

Loe ka neid lugusid