(PantherMedia / Scanpix)
Jaga:     
Eesti Naine

7 toiduainet, mis mõjutavad hormoone sinu kaalulangetust kiirendama

Et innustada hormoone, mis reguleerivad kaalulangust, aktiivsemalt tööle, peaksid sööma toiduaineid, mis neid hormoone aitavad aktiveerida:

-          Mandlid ja kreeka pähklid, eelkõige oma kasulike rasvade tõttu

-          Pirnid. Neid pole vaja palju süüa, piisab mõned korrad nädalas. Arvesta neid oma süsivesikuportsjonina.

-          Madala rasvasisaldusega juust on valguallikas, mida peaksid tarbima vähemalt kord päevas, kui talud piimatooteid

-          Vadakuvalk on hea proteiiniallikas sinu õhtupooliku eineks, hästi sobivad ka ricotta-juust, Kreeka jogurt

-          Oliiviõli on kasulike rasvade allikas sinu hommikusöögi tarbeks. Oliiviõli tõstab adiponektiinitaset veres, mis aitab vähendada rasvarakkude suurust.

-          Tomatimahl koos eega aitab võidelda liigse naatriumi vastu ning aitab vähendada kõhurasva. Juues peale einet happelist mahla vähendad glükeemilist koormust või veresuhkru mõju mis pidurdab insuliini kasvu ning selle võrma salvestub vähem suhkruid sinu kehas rasvana.

-          Mustikad on ainsad viljad, mis vallandavad adiponektiini, tänu mustika kestas leiduvale fütotoitainele. Adiponektiin kiirendab ainevahetust, parandab insuliinitundlikkust, vähendab põletikutaset ja südamehaigusteriski. Hiljutises uuringus tõestati, et ülekaalulised inimesed, kes jõid ühe mustikasmuuti päevas kuue nädala jooksul, saavutasid 22% võrra parema insuliinitundlikkuse, mis tähendab kiiremat rasvapõletust. 100 g mustikaid päevas on just sobiv portsjon.

Allikas: womenshealthmag.com

0 kommentaari

Loe ka neid lugusid