(PantherMedia / Scanpix)
Jaga:     
Tervis

Toidud, mida tasuks vältida, kui soovid öösel rahulikult magada

Et parandada oma ööune kvaliteeti, pead korda saama oma keha kella. Päevane värske olek ja aktiivne tegevus aitab kaasa magusale ööunele ja vastupidi. Et see õnnestuks, tuleb sul vaadata üle ka oma menüü ning toetada oma organismi õigete toiduainetega.

Et ööuni oleks võimalikult magus, püüa loobuda järgmistest toiduainetest:

  • Suhkru- ja kofeiinirikkad toidud võivad tekitada energiapuhangu efekti, ergastades ni keha kui meeled. Sellele tavaliselt järgneb kurnatus ja väsimus, mis võib kesta palju kauem kui eelnenud lühikene energiasööst.
  • Rasvased toidud ning rafineeritud süsivesikud võivad samuti tekitada unisust keset päist päeva. Need toidud täidavad kõhtu, kuid neis pole vitamiine ja toitaineid, mida su keha vajab, et energiat toota.
  • Vürtsikad toidud enne ööund. Vürtsikad toidud on kurikuulsad kõrvetiste ja refluksi tekitajatena. Kõrvetised võivad muutuda hullemaks just pikaliolekus, kuna maohapped valguvad horisontaalasendis söögitorru, suurendades ebamugavustunnet.

Allikas: Alaskasleep.com

0 kommentaari

Loe ka neid lugusid