(PantherMedia / Scanpix)
Jaga:     
Tervis

5 toitu, mida kiire nälja puhul võiks kindlasti vältida! (2)

Kõige tervislikum lõunasöök on see, mille ise valmistad - nii tead enam-vähem täpselt, millest see koosneb, see pole liigselt töödeldud ning selles on oluliselt vähem kahjulikke aineid kui kaupluste valmistoitudes. Kuid päevad pole vennad ja iga kord ei õnnestu kodust toitu tööle kaasa võtta. Siin on igal juhul nimekiri toitudest, mida võiksid vältida ka kiire näljapeletajana.

1. Valmisvõileivad

Neis leidub kõike ebatervislikku: transrasvu, säilitusaineid, pestitsiide, Mine neist kaarega mööda!

2. Küpsised, krõpsud

Enamikes küpsistes leidub transrasva, samuti kunstlikke magustajaid, rafineeritud süsivesikuid jne. Valmista küpsised ise või vali täisterajahust variant.

3. Müsli ja müslibatoonid

See, et müsli on eriti tervislik ei vasta reeglina tõele. Müslis leiduv suhkur, glükoosi-fruktoosisiirup või mõni muu magustaja, kaalub reeglina müslis leiduva kasulikkuse kaugelt üles. Valmista müsli ise või vali mõni muu söök!

4. Poejogurt

Jogurt ongi väga tervislik, kui sellest ära võtta kogu üleliigne suhkur ja lisaained. Unusta poejogurtid, vali maitsestamata kreeka jogurt ja lisa sellele teelusikstäis mett või mõned datlitükid magustamiseks, külmutatud marju või kookoshelbeid ning kasulik ja hea eine ongi valmis!

5. Mahlajoogid, spordijoogid

Mahlajookides peitub palju lisatud suhkrut, ka magustajatega joogid pole kasulikud. Söö parem puuvilju ja marju - neis on rohkem kiudaineid. Joomiseks vali kraanivesi!

Mida siis süüa? Eelista toiduaineid, mis on madalakalorilisusega, hoiavad kõhtu täis ja organismi toimekana. Söö valgurikkaid toite - muna, kana, kala, köögivilju ja -salateid, pähkleid, jogurtit jms. Nii tunned end peagi kergemana, tervemana ja toimekamana!

2 kommentaari

R
reps  /   05:13, 8. mai 2017
Kas aeglase nälja puhul võib neid ikka tarbida???
S
siis  /   15:59, 8. mai 2017
ma peaks juba surnd olema! ;))

Loe ka neid lugusid