(PantherMedia / Scanpix)
Jaga:     
Tervis

Kohv tõstab tulemusi treeningsaalis (2)

Enne trenniminekut tasub teha oma lemmikkohvikus kiire kohv, kuna see lisab su treeningule hoogu juurde, väidab Michael Duncan, teadlane, kes viis Suurbritannias läbi katsed 19 terve eakama täiskasvanuga vanuses 61 - 79. Need, kes jõid umbes 4 tassi lahustuvat või 2 tassi filtreeritud kohvi vahetult enne treeningut, suutsid pingutada eesmärgipäraselt enam kui need, kes kofeiini polnud tarbinud. Lisaks said nad paremad tulemused 6-minutilises kõnnis ning biitsepsi treenimises. Isegi nende käeline osavus paranes.

Allikas: The Journal of Nutrition, Health & Aging, Detsember 2014

2 kommentaari

I
Imelik  /   23:12, 7. veebr 2017
Vanasti treeniti, et võistlustel tulemus saavutada.
Nüüd on treening ise tulemus. Veidral ajal elame.
:
:D  /   23:38, 7. veebr 2017
Mingil juhul ei soovitaks enne ega pärast trenni kohvi tarbida. Kohv on pm ainete blokaator. Jah, enesetunne läheb paremaks, aga samas organism ei saa aineid kätte, ehk jääb nälga. Sama kehtib erinevate "energiajookide" kohta. Teadlane, my ass.

Loe ka neid lugusid